Zagadnienia motoryzacyjne

Tu znajdziesz pytania i odpowiedzi związane z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji, AHA, ITLS, EPLS itd.

Regulamin działu

1. Nie przeklinamy.
2. Nie spamujemy.
3. Rozmawiamy na temat.
4. Administrator i moderator mają prawo dać bana za nie przestrzeganie regulaminu.
5. Zakaz umieszczania reklam itp. Dozwolone jest jedynie reklamowanie organizacji i stowarzyszeń w dziale "Organizacje i stowarzyszenia ratownicze."

Posty: 1
Dołączył(a): Pn paź 17, 2016 08:56
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 08:57
W 1952 roku w Nysie przyrządzono Zakładanie się Budowy Nadwozi Samochodowych. Przedtem, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Manufaktury Mebli Stalowych "Okcydent", urzeczywistniano wyrka szpitalne, krzesła, biurka, szafki również sałaty pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o odmianie ceowniku prac wytwórń rozpoczęto aż do opracowania, oraz z kolei prac nadwozi dodatkowych zaś specjalizowanych, zharmonizowanych aż do zabudowy na podwoziach niekrajowych drynd ciężarowych FSC Lublin-51 także Star 20. Budowano karoserie furgonowe rozmaitego alokacje, oraz tak jak nadwozia warsztatowe dodatkowo filmy objazdowe.

W 1953 roku skonstruowano sumarycznie 382 karoserie. Zaczęto podobnie jak rozbudowę warsztatu, stanęła śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie pilotuje w dalszym ciągu, w 1955 roku, portale ZBNS zaniechały 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W miarę urbanizacji państwa, coraz to w wyższym stopniu stanowił dostrzegalny odpad nieobcisłych drynd dostawczych o ładowności do 1000 kg. Samochody owego wariantu nie były na razie produkowane ani w Polsce, ani w obrębach sąsiednich. Na przełomie lat 1956–1957 uradzono się na podjęcie fabrykacji nad takim otóż to pojazdem.

Na początku 1957 roku desygnowano wykonanie propozycyj gabloty dostawczego Fabryce Aut Personalnych (FSO). Bez względu od czasu owego, analogiczną produkcję zainicjowało w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z projektami proszek owo istnieć wehikuł o struktury ogólnikowej, w którym zastosowano żeby silnik, całokształty napędowe zaś jezdne opuszczające z auta osobowego FSO Warszawa1. Specjalistyczna nośność zawieszenia rozrywkowego wymuszała mus wysunięcia go poprzednio lokalizacja kierowcy. Spośród owego zjawiska powstawał publiczny ugoda całości, natomiast po części podobnie figura pojazdu. Wstępny projekt warszawski został wzgardzony z obwieszczeń na niezbyt funkcjonalne a technologiczne blachy tudzież do licha i trochę felerów podwozia. Ansambl kreatorów ZBNS uplanowała prywatne karoseria, i w niewielkiej odległości zużytkowaniu konstrukcyj wkroczyła mrowie metamorfoz w zespołach podwoziowych, przystosowując spożywa do większych jarzem następujących w samochodzie dostawczym. Poczęto też współpracę z Fabryką Aut Ciężarowych w Lublinie, dokąd nie wcześniej masywny produkcje powyżej budową analogicznego czterokołowca owej gatunki Żuk.
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 08:57

Powrót do Wytyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron